![]() |
| im eighteen tomorrow hehe |
Assalamualaikum. lamanya x update.. ingtkn since dh x sk ni, bnyk la spend dkt sini, tpi rasa cm x da mood nk conteng2 kt sini.. hehe
hey , cuti ritu, kawe g Pangkor ngn family.. haha well not sure la best ke x kt sane, bgantung pada ssorg tu jgk la.. erm.. yg best pun mndi laut je la.. tgok org naik banana boat, jet ski n mcm2 lg la.. aq naik banana boat? ?? eh msty la TAK! huhu ayo.. abah aq x kasi naek cuz rsaukn keselamatan aq adik bradik.. hurm so berendam dlm air je la.. main pasir, mngusik adik.. hurm huhuhu
eh korang, aq sendirian skg ni.. hubby aq x text, kol pun.. mentang2 la dye g men badminton td ngn kengkawan dye, teroih lupa aq huhu. ha! x pun dye g join dngar cramah UAI dkat bagan ajam kot.. tgok la lelaki skg ni, bleh spent time dgn kengkawan, dye ignore ja kita ni.. tpi naseb bek sblum dye g maen badminton, dye singgah kdai jmpa aq + bli jeruk + kasi pndrive td.. huhuh
alamak lupa nk gtw korang, aq skg ni wat part time keje jeruk pak ali area pokok sena, kg aman. kalu tringin jeruk meh le jmpe sye ea hehehe sye siap mlayan.. haha
before that, sory tw kalu ada typo error, cuz aq on blog ni guna tab, so fhm2 la.. netbook aq charger rosak.. so dlm proses nk g repair.. tp x repair2 g pun -_- aisshh sabo je la aty ni...
hurm tetibe lak rasa sunyi.. sunyi dari sgala bunyi yg slalu aq dngar time2 cm ni.. bunyi apa? bunyi mcj masuk, bnyi pnggilan masuk huhuhu.. skg ni bunyi kipas, bunyi cengkerik ja yg aq dok dngar ., huem hubby! ! abg! ! mucuk! ! where are you now? ? I miss u, u know that right? huhu
korang , cmner cara korang hargai pasangan korang ek? aq? ? nk twu ek? k2 meh nk gtw.. cara aq hargai si dia mcm yg kita twu la kn, always puji dia tp jgn lebih2 sngt, haha erm ape lg ek, ha, dngn bg something yg special utk dye, n mcm2 lagi la.. but ada satu cara ni yg mgkin dh ramai org buat tpi aq nk share jgk dkt sini.. ok caranya dngn buat video mngenai si dia, atau diri sendiri atau korang berdua.. yup smua yg aq nyatakan tu, finally I had done it..haha sounds crazy rite? but who cares.. im in love with him, so i juz do it to make him hepi.. hehe and alhamdulillah I had done a video yg kedua tntag kami dan aq dapt respons yg positif dari dia.. even td aq convert video yg aq buat mlalui window movie maker to MP4 maybe.. n it works! ! yey! .hehehe what? ? video kedua? ? yup actually aq pnah buat video dlu sbelum kitaorg clash but now I do it again juz for him,,
yeah aq mngaku, aq x pnah bwt video dkat org laen kecuali dia.. cuz what? ? cuz I love him that's all.. jwapan yg pling mudah rite? ? hehe well yep, now im very 2 hepi wif him n never let him go.. NEVER! ! hahaah ok la hope dia trsnyum smpai ke telinga bla baca entry ni.. smpai ke ary ni, im still wearing the rantai yg dye kasi hehe knpa aq bg twu kt sini, cuz he keep asking me if im wearing it or not hahaha, so funny.. that's why I love him hehe. eh , cm dh angau lak kn.. hahah
k done here, sory kalu english I berterabur.. bdk lpas spm cenggini la.. main blasah jew., hehehe x pe la janji rock kn..hhehe k tata titi tutu bye wassalam
Oh ya btw hepi new year.. azam aq ek? eh aq dh ada Azam k.. nme pnuh dye Mohamad Azam Mohamad Rozai.. hahah k2 serius2 ni.. hehe azam aq taon baru ni, nk jadi yg lebih baik utk dia, make my family proud of me, nk kejar cita2, cekap memasak eh skrg ni bkn x reti masak k, reti cma nk tmbah skill ja..haha ok n then x nk ada musuh dh, nk bg smua owg hepi.. hehe that's all hehe k tata
XOXO ♥♥♥♥♥

No comments:
Post a Comment